svar.

Anonym:
du är oskld va?
Svar:ja det är jag.

Johanna:
gillar du lousie svärd?
Svar:JAG ÄLSKAR HON VAFAN :O

Cecilia:
välj en person (din bästavän) osm betyder mest!
Svar:hm..jag kan inte välja.men linda & paulina(z) är några toppen tjejer så det får bli dom även fast jag bara fick välja en ^^

Anonym:
när vill du ligga med någon?
Svar:när det finns någon att ligga med ;)

Dryygast ':
hur mår du ? :D <33
Svar:haha sötnos, du vet hur jag mår nu efter kvällen :)<3

Emilia:
Tjaaa Felicia .
Hur mår du ?
Är du oskuld ?
Du ser ut som en 94a , är det bara jag som tycker dt ?
Vilken sport gillar du mest ?
Är du bra kompis med Moa Larsson ?
Puss Felicia . Kram på dig stumpan :) !
Svar:hej emilia :)
1.jag mår sådär.. :)
2.japp.
3.haha gör jag?vet inte fråga ;)
4.höhö dans tror jag :)
5.inte kompis med hon alls..

L.:
1. Varör leker du så jäkla cool när du bara börjat 6:an?
2. Varför ljuger du om allt och alla?
3. Varför ... Eru störd?
4. är du medveten om att jag känner dig väl.. bara att jag är för snäll att ställa sånna frågor om dig IRL?
5 Gissa vem jag är, "Nynäshamn älskare" !!! HAHA
puuwss puwws söwta fjortiws!! -.-
Svar:1.haha, jag leker inte cool.jag är så cool så jag inte behöver leka coolare :)
2.jag ljuger inte över huvudtaget.vad är det jag har ljugit om?
3.om du tycker jag är störd så säg det till mig öga mot öga.
4.om du känner mig väl, så fråga face 2 cafe ?:)
5.om du är nynäshamns älskare, så borde du vakna upp i världen eftersom det inte finns någon ''nynäshamns älskare''
puss puss fegis :)

Cissi:
varför klippte du av ditt fina vackra långa hår för?:)<3
Svar:för det första så vet jag att du är samma person som kallar sig L.
och för det andra, så var det otroligt slitet & jag ville ha lite kortare men frisören klippte för mycket.

nästa gång vill jag ha mera frågor ! :D

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Haha ja!

Men i svenska bloggvärlden var det Kenza =)

Tror jag.. kram

2009-08-26 @ 23:41:01
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: ninnii

kan jag oxå ha frågestund på min blogg,

asså så att du tyyyp nt blir sur att jag har det utan att "fråga" dåe?<3:P

2009-08-29 @ 19:02:00
URL: http://engluunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0