GOD JUL

Godmorgon!


God jul allihopa.Vaknade för typ en timme sen så jag har precis ätit frukost.Tomtegröt & knäcke macka med julskinka.Jag brukar inte gilla tomtegröt men jag är förkyld så jag kände inte smaken.Igår var jag & mamma vid globen shopping hela dan.Vi kom typ vid 11.30 & åkte vid 17.00.Mamma skulle köpa ett garage till min lillebror & det fanns bara på br.Och br finns inte vid globen shoppingen så vi åkta till farsta & lalalala.Så vi kom hem ca 19.30.. Vi var iallafall uppe till typ 01.00 för att vi fixade lite mat & slog in alla julklappar.Jag tjatade på mamma att jag skulle få min mobil (jag visste om att jag skulle få en) så jag fick det efter tolv.Jag är kär!Dock så har alla typ alla den.Det var den där samsungen för 1.499 kr på expert.Mohaha, jag fick den sista i globen.Nu börjar datan lagga, så jag skriver ikväll!Pussar ♥

Jag älskar dig!

Bilden är lånad av google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0