josefine..

Jag vet att det inte var alls länge sen jag skrev ''vi hörs senare'' men jag har så jävla tråkigt.Jag är inte trött, typ alla sover, msn är tråkigt, tvn är öde, äckel gubbar på pea, inga roliga på fejjan.Aa, allt suger just nu.Det är lov & natt.Om bara Josefine Lindh hade varit hemma..Åååh jävla skit.Om två veckor kommer hon hem ifrån Thailand som tur är.Men jag saknar verkligen min skogsmulle.Jag har inte kul på nätterna längre.Åh öde asså.Orkar inte.Hejdå.


Visst är hon fin?Ååh jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aw gumman! Saknar dig mest men nu är jag hemma så nu får du fan inte ha tråkigt och säga att du inte orkar, för det gör du! <3

2010-01-10 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0