klar

Nu är jag klar.Känner mig som en människa igen.Otroligt skönt faktist.Ska försöka få med mamma ner på centrum eftersom jag inte orkar jaga efter någon att vara med.Annars får jag försöka imorgon.Suck, imorgon kommer det redan vara fullt upp eftersom vi kanske ska till Umeå på onsdag så vi kommer vara där 07.30 på nyåesmoegonen.Finns inte några flygbiljetter om vi inte vill åka 08.00.Och det orkar vi inte.Så tåg i 10 timmar får det bli.Som tur är så kommer vi få så vi kan sova i sängar.Ganska soft faktist.Mamma vill dessvärre flyga men jag vill inte gå upp klockan 05.00.Och jag gillar inte ens att flyga.Jag föredrar tåg mycket mera.Tåg är bättre än buss & flyg tillsammans enligt mig.Ganska sjukt faktist, men på tåg kan man röra sig mera & det är inte lika trångt.Klockan tickar så jag ska försöka övertala mamma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0