nu e jag tillbaka

Tjenis! Ett tag sen jag skrev, eller vad säger ni? Jag har faktist saknat bloggen, men har ändå hunnit med annat i mitt huvud än att tänka på bloggen. Även om jag inte skrev så ofta en period så tänkte jag på bloggen varje dag. Iallafall, nu är det jullov & sjukt mycket äckligt snö. Visst, det är mysigt & sådär men bara på jul & nyår. Jag är ganska less på vintern faktist.Allt kallt & tråkigt. Men det som är bra med vintern är ju jullov. Haha :) Nog snackat om vintern! Nu kommer jag uppdratera så mycket jag kan. Och som ni kanske har märkt så är bloggen lösenord skyddad .Det är för att jag inte vill att några tex mamma, mormor, morfar & några andra vuxna inte ska läsa min blogg. Dom har inget här att göra :) Jag vill kunna skriva vad jag vill i bloggen utan att någon vuxen ska veta om det. Så nu får alla komma ihåg användarnamnet & lösenordet. Annars når ni mig på pea eller på facebook där ni kan fråga. Olyckad @ & Felicia kungen Höglund. Juste, en till sak som handlor om bloggen är att snart blir det ny designing igen. Den jag har nu var ju bara tillfällig. Så jag ska snart börja med en ny. Vi hörs senare för nu ska jag göra iordning varm oboy & en macka. Pussar (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag försöker komma in på din bdb , snälla kan inte du säga vad ditt lösenord är ?:)

2009-12-19 @ 22:22:09
Postat av: shadi

fin blogg:D

2009-12-21 @ 14:15:21
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/
Postat av: nea

design tävling på bloggen :)

neastyle.blogg.se

2009-12-27 @ 18:44:42
URL: http://neastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0