segt internett.

Tjaaabbaa! Internet har blivit sjukt segt igen -.-' Därför suger uppdrateringen. Men men ni får stå ut! Well well, i söndags var det juluppvisning. Jag tror inte att jag skrev att vi hade det i tidigare inlägget. Men det gick ganska bra. Har en skit dålig film & två bilder jag fick ta ifrån Moas blogg. Läs hennes blogg här http://chloeew.blogg.se/ . Jag ska försöka lägga upp en bild med nästan hela laget (några kunde inte vara med på juluppvisningen eftersom dom antagligen var bort resta) hoppas bara att det inte laggar som det gjorde på facebook. Om det inte blir någon bild får ni överleva. Ska typ sova nu, har vaknat jätte tidigt två dagar i rad & gått & lagt mig jätte sent. Pussar


klicka på bilden för att den ska bli större.


Kommentarer
Postat av: Moa<3

sv. men blir de änns varmare me sånna ? :)<3

2009-12-22 @ 17:33:30
URL: http://chloeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0