stannade hemma

Stannade hemma idag igen.Orkade inte åka ner på centrum.Var sjukt trött så jag somnade i soffan.Och då blev klockan halv sex & då orkade jag inte.Så ja..Har planetart lite med mamma om vi ska till Umeå.Om inte vi hittar någon kattvakt kommer jag få åka själv och de vill jag inte pga privataskäl.Dom närsta vet & det är bara dom som behöver veta.Orkar inte med det iallafall.Så ja, vi får se hur det blir.Annars åker jag upp men bor hos Mimmi.Jaja, vi får se hur det blir.Btw, har ni märkt att jag har ganska bra uppdratering idag?;) Soft faktist.

Kommentarer
Postat av: felicia

hejhej felicia, kommer du ihåg mej ? ja va med dej omsan och paulina på ung 08 puss!

2009-12-28 @ 21:23:41
URL: http://shfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0