nej

Jag låg nyss i sängen & skulle försöka sova men då började tankarna rulla i huvudet.När jag fick huvudet in dunkat i en stenvägg & någon jag trodde jag kunde lita på gick förbi.När jag kom försent till skolan i fyran & min lärare frågade varför jag kom försent & jag började gråta.När jag har blivit krängt & slagen i skolan & låst in mig på toaletten i en timme & gråtit.När jag har förlorat vänner som jag inte har gjort något imot.Sen började ångensten komma.Jag måste ifrån det här.Jag måste flytta.Jag måste hitta nya vänner & börja om.Jag måste få ett nytt liv med glädje & lämna det här bakom mig.Jag måste få bli accepterad & inte få en massa rykten.Jag måste här ifrån fort.Jag måste kunna ligga i min säng & försöka sova utan att det ska rulla 100 tankar i huvudet på mig.Jag måste få ha det bra & kunna leva.Jag vill gå i en skola jag sköter & har vänner i.Men här jag bor, går jag i en skola jag skolkar för mycket i & jag har knappt några vänner längre för alla jävla rykten.Jag är less på det här nu.Om det här inte tar slut vill jag inte mera.Och jag är allvarlig.Jag har sagt det för mycket utan att göra något.Jag är för feg, men nu pallar jag inte mera.Tårana rinner hela tiden.Antligen på utsidan eller på insidan.Jag vill inte mer...

   
Var bara vi ett skämt?Något som någon hade hittat på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0