ge mig ett liv

Vad gjorde du igår?:

var med Moa, fick flipp på Charlie innan träninen & tränade.
Har du ett eget rum?: JAG HAR TVÅ RUM :D
Är du kåt just nu?: tyvär inte.
Tycker du om stjärnor?: mh?
Vad ser du om du tittar bakom dig?: bokhylla
Gillar du att baka?: bullar & tårta JA ! :D
Föredrar du blondiner före brunetter?: blondin så fin, brunett så hett.bror på.
Hur många kontakter har du på bdb?: ingen aning.
Har du varit inne på snyggast.se?: vad e det?haha nej.
Har du skurit dig?: jag gör bättre saker när jag är depp.
Älskar du någon just nu?: för mycket.
Vad åt du senast: godis.
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: bror på.
Finns det någon du hatar?: FÖR MÅNGA
Har du druckit?: Alla har ?!
Har du varit otrogen?: hahahahahha jag var otrogen hela tiden på dagis :D
Vad ska du göra i helgen?: moa antagligen.
Vill du dö?: inte just nu kissen.
Har du någon gång ägt en plastros?: va?
Tycker du om att teckna?: nej
Har du ljugit?: gör inte sånt längre.
Vad vill du bli när du blir stor?: något jag inte kommer kunna bli pga mitt dåliga skolskötande.
Har du tittat på melodifestivalen?: ibland.
I så fall, vem hejade du på?:
Gillar du mat?: älskar
Hur lång är du?: 165
Har du hål i öronen?: ja
Hur mycket är klockan?: 12.28
Har du en tjej/kille?: nej.
Har du något slags nitarmband?: hade när jag var liten.
Är din säng bäddad?: aldrig.
Vad är ditt smeknamn?: har inget, vill inte ha.
Hur många bilddagböcker har du haft?: en.
Vad är din dröm just nu?: att vi vinner dm, sm & allt det andra.
Varför gör du den här saken?: för att jag behöver att liv.
Har du en teve i huset?: TVÅ
Vilken är bästa låten just nu?: Jacco - Vår Betong
Har du blivit sviken?: för mycket!
Vilken klass går du i?: 6:an mjaou.
Har du varit olyckligt kär?: låt mig tänka..JA!
Tänker du göra klart det här testet?: antagligen.
Största sorg just nu?: ...
Största glädje just nu?: att snart är jag inte ful på huvet!
Vem skulle du dö för?: min familj,moa,yaya,linda..
Vilken är din favoritfilm?: många.
Den starkaste du vet?: charlie mjaou ;)
Vad är det snyggaste på dig?: finns liv & en ny kropp på ica?
Hur mycket är klockan nu då?: 12.34
Brukar du göra smileys?: älskar dom!:D
Hur många palestina-sjalar äger du?: nej.
Vad hatar du mest?: falska människor & hon..
Vad har du på dig för kläder nu?: shorts & min power cheer tröja.
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: mh.
Vill du gråta?: nepp.
Fryser du ofta?: ja.
Tycker du att du är söt?: aldrig.
Äger du en papperskorg?: ja?
Har du ett landställe?: oja!i thailand.ironiiiiii
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: färga mitt hår :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ibland.
Har du en morgonrock?: 2 faktist.
Vem litar du mest på?: yaya & moa.inga andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0