regler osv

Jag skrev i det tidigare inlägget om att jag ska ha en tävling.Och det ska jag.Vinnaren vinner headern som jag visade & en bakgrund.Om vinnaren har 15 röster mer än alla andra så får den en valfri designing & header.Dvs, vinnarens ord är min lag.Men om det är något som inte funkar så får vinnaren acceptera det!Och ni som är dåliga förlorare, bör ej tävla!
Regler:
1.Du skriver en kommentar om varför du vill vinna, hur du tycker om headern, & hur din dröm header ser ut.
2.Sedan skriver du ett inlägg i din blogg om att du är med i min tävling & självklart ska du länka så att flera kan vara med.
3.Sen ser du till att många är med & tävlar & att du får många röster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0