sömnproblem!

Jag vet, klockan är över tolv & jag kan inte sova.Jag har försökt sova sen halv elva.Först läste jag i ca 10 minuter sen kände jag mig trött, då jag stängde igen boken & försökte somna.MEN TJENA!Jag är klar vaken & har försökt med nästan alla ställningar som går & jag somnar inte!Jag gick till & med in till min mammas säng för att försöka somna där, men det funkade inte det heller.Jag blir tokig på mina jävla sömnproblem.Ingenting funkar.Och jag tänker inte gå till en doktor för det är ingen idé.För då kommer jag få sömntabletter & jag kan inte svälja tabletter.Så jag måste allså ligga i flera timmar för att försöka somna.
Never in my life...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0