ang mina öron...

Jag har fått flera kommentarer ang mina ögon.Tex att mina öron är stora, att dom är söta & jag blir kallad massa.Och nu ska ni få min kommentar om det här.Jag har aldrig bett någon kolla på mina öron, jag har aldrig bett om att ha mina öron så här, och jag är för i helvete ingen uppfinning.Jag är ingen elefant heller.Jag har fått mina öron efter min mammas sida och vidare ifrån hennes pappas sida.Dvs, jag har fått dom efter någon död jävel.Och min mamma & en av mina morbröder har också haft såna öron men har opererat dom.Och det kan jag också göra, men jag är rädd för att bli ner sövd.Jag har fobi för sjukhus & när jag är på sjukhus blir jag svimfärdig & illa mående.Så därför vet jag inte om jag vill operara mina öron.Och om ni stör er så mycket på mina öron så gör något åt det eller dränk er.För som jag sa innan, jag har inte bett om att ni ska titta på mina öron med era feta ögon!Och som vissa vet, så måste man ju ha högtofs på tävlingarna (cheerleading tävligarna) och jag hatar att ha det pga mina öron.Så jag vet inte hur jag ska göra då.Någon som har ett tips? Och ni som ''mobbar'' mig för mitt efternamn, dränk er.Jag har sagt sen jag var liten att jag vill byta efternamn & jag har haft ett till efternamn.Men mamma tyckte det blev för lång så hon tog bort det.


så där hade jag förut, men nu är mitt
hårband förstört & kan inte ha så där på tävlingarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0