bloggfix

fixade nyss en bild till bloggen.en ''svar på tal''bild.och då blev jag sjukt sugen på att lyssna på Sofijah ( http://avtrollis.blogg.se ) och nu har jag dunkat hon i typ 20 minuter, och shit vad mycket jag tänker på nu.alla dagar jag var i umeå & jag har varit med mimmi..fyf*n vad jag saknar oss, skulle det inte vara VI FÖRALLTID?jag trodde verkligen på oss & det missförståndet är löjligt men du försöker inte ens bli sams igen.jag tror att du vet hur jag känner.det är verkligen tomt utan dig & snart ger jag upp allt.jag har sagt att jag inte klarar mig utan dig & det är ingen myt.det är sant.jag har aldrig haft en sån underbar vän som du & det kommer jag aldrig få heller.jag älskar verkligen dig & din personlighet.och snart är höstlovet här & då ska vi till umeå men jag vet inte om jag orkar.varje brunett behöver sin blondin brunett.



http://www.youtube.com/watch?v=36d67Q1RU9Q&feature=related 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0