jag vet vad ni tänker!

jag tänker inte åka till västerhaninge eller haninge idag.tänker knappt visa mig utanför porten först ikväll när det är bio dags.jag tänker inte bli mera sjuk & tänker inte bli blöt.det regnar skit mycket ute & jag fryser bara jag tittar rakt fram.dvs vid fönstret.men snart ska jag ta en dusch eftersom jag inte kan bada.suck.det här inte kul tro mig.och jag får inte tag på någon, för min jäkla prisplan har gått ut & mamma vill inte fylla på den.och jag sitter ensam hemma med musik, katten, en skrämfilm & en massa mys men jag får inte dela det med någon eftersom inga är typ inne på msn & kan ju inte messa någon.VARFÖR SKA JAG BO I NYNÄS?!vill flytta ifrån den här skithålan, så jäkla långt ifrån allt kul & långt ifrån alla.jag har mera komisar närmre stockholm än vad jag har här.skit samma, nu ska jag värma mig lite.hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0