hiss & diss


KNULLRUFFS!

allvarligt finns det någon fulare frisyr?sure, jag kan också ha LITE knullruffs ibland.men aldrig mycket.jag kan ha det för att få volym inte för att leka fjortis.knullruffs på tjejer är så jävla fult.speciellt om det ser ut som en jäkla muske.men på killar är det helt OK! ;) men usch för tjejer som har det.BORSTA HÅRET RÄTT!




lilla melodifestivalens vinnare.

han är sjukt söt, har bra klädsmak & gudomlig sångröst!fytusan att han inte bor i stockholm.. ;) ni får leta fram låten själva.jag smälter när jag hör den!jag är kär i hans röst!


Kommentarer
Postat av: Annie

Såg att du var intresserad av att köpa mina jeans. Hör av dig till min mail så kan vi prata mer där : )

2009-10-10 @ 08:07:04
URL: http://anniewallenrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0