nyvakna

shabba shabba, jag & paulina vaknade för typ 50 minuter sen.igår träffades vi vid hamnen efter jag & mamma hade hämtat charlie.vi tåg tåget med mamma & bror.dom gick av vid nynäsgård & vi fortsatte imot västerhaninge.och på tåget frättade vi filip & paulina skulle självklart börja snacka med han.men jag ville inte stå där efter allt han har gjort mot mig så jag började dra i hon för att hon skulle följa med mig.då var det någon gubbjävel som sa att jag kunde dra åt helvete & gissa vilken flipp jag fick.jag drog med mig fjortisen där ifrån & skrek gubbjävel.sen i vh kom filip till oss & paulina försökte göra så vi blev sams.och hon lyckades typ..?men iallafall sen drog vi till haninge för att vi skulle följa med filip när han skulle träffa td, men han var kvar i älvsjö så vi fick vänta i 500 år.och jag lovar er, td är riktig gangster yaoooooh!


jag & paulina i våras mjaou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0