förlåt.

jag fick nyss en besökare på pea & kollade vem det var, men jag kände inte igen personen.sen lyssnade jag på hans låtkod.de var en låtkod jag hade för typ ett halv årsen.och när den var slut tryckte jag på hans andra press.och då hörde jag en låt jag hade för typ ett år sen på min pea.då jag hette barafeliiiciiia & mellanbarnet.det var då jag mådde väldigt dåligt.ååh vad låten väcker stunder som inte borde finnas!jag hade glömt bort den, och nu hittade jag den igen.och det jobbigaste är att jag inte kan sluta lyssna på den.men jag ska lyssna vidare på den & låta klockan bli ett så jag kan träffa yaya, linda & paulina.vi ska till haninge.då måste jag snacka med linda också.hörs senare eller när jag har lust att skriva.puss.


bror, jag älskar dig försvinn aldrig.jag dör för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0