hello sweden, i'm back.

yesyes, jag låter ruberiken tala för sig själv.jag är tillbaka med bättre uppdratering & roligare inlägg.så nu drar vi ihop en tävling efter dålig uppdratering som förlåt & så får jag tillbaka mina läsare ;) men ni gör så här, ni skriver ett inlägg om min blogg & min bloggadress.sen kommenterar ni att ni har skrivit ett inlägg & sen så gissar ni var jag var i helgen (lördag5-6söndag) nu i september.jag kan säga att det var i stockholms trakten & jag plankade dit (a) dock så får inte johanna, paulina & victoria gissa eftersom dom vet^^ och om flera stycken gissar rätt så drar jag lott.och jag bestämer när tävlingen är avslutad.gissa bara vad man vinner^^haha, men man blir länkad.men nog pratat om tävlingen!gissa vad jag hittade nyss.mohahha jag hittade värsta söta killen på playaheeead.mohahah ja jag hänger där.men nu är det dags för sängen, den väntar på mig ;) skriver imorgonbitti om jag hinner.pussar.



i love you fjortis sis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0