kött&blod.

förlåt för att jag inte ville komma till dig när du fyllde år.förlåt för det.våran relation förstördes & blir inte bättre.vi hade inte träffats på flera år när din mamma ville att jag & min mamma skulle komma när du fyllde år.vi kom & sen gick det två år.sen hörde hon av sig igen & ville att jag skulle sova hos er i en natt.sen blev det två nätter.den helgen var jag verkligen glad.sen kom jag hem till helvetet igen.och nu har det gått typ ett halv år..?snart fyller du 16 & har bara ett år kvar i skolan.det känns skumt.det var nyss vi var små & dansade vid tvn i min mammas tröjor.det finns bilder på oss.det finns minnen mellan oss.och idag, när jag var på din match och såg din talang så väcktes något inom mig..jag kände att du betyder för mycket.och sen dom där korta orden.att komma fram & säga hej & ge en kram & sen gå betyde så mycket.inget kommer bli bra, för du har bara några år kvar i skolan & jag struntar i min familj.jag väljer mina vänner framför allt.så har det varit länge.men även om det är så älskar jag dig.bror ifrån en annan mor du förstår inte hur mycket jag ångrar allt..


take me back, please..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0