trött

hej kissekatter.

har ni glömt tävlingen eller?det får ni inte ha gjort.men iallafall, idag så kom jag iväg till skolan.och jag fick värsta choken när jag kom dit!varken lina, yaya eller alicia var där.jag blev tjockt ledsen.men iallafall, jag ''var'' typ med nilo, eller på svenska engelskan & på idrotten.annars var jag med olivia & julia.men det var skit tråkigt idag i skolan utan mina brudar.lollo var inte ens i skolan så det blev jobbigt med alla bitchblickar jag får av dom i sjuan-nian.men lektionerna rullade på & några skratt kom in.sen vid 10 över tre drog jag hemåt & sen så såg yaya vid nynäsgård & hon sa att hon skulle till 'hemligt' ställe med paulina.sen så blev jag irreterad för dom vägrade gå av tåget så jag kunde gå hem & platta håret & följa med.men jag gick hemåt & satt vid datan.sen kom mamma & charlie hem för dom hade varit ute lekt.sen nu på kvällen så loggade jag in på msn & linda strax efter.sen bestämde vi att hon skulle komma hit & sen skulle vi vara ute.då gjorde jag mig småttiordning & drog ut.sen när jag kom utan för porten såg jag linda med hennes hund boss & då sa vi hej och allt.vi bestämde att vi skulle ta tåget till paulina & vid nynäsgård såg vi lollo & amanda så jag gick fram & pratade med dom.sen så såg vi f & m.sen blev det jidder.hahah sen kom jag på en sak som jag inte tar upp i bloggen.men på tåget så kastade m sudd på mig & lekte omogen fast han bara är en jävla 98a som leker 96a & tror att han är skiiit ball.ååh, stör mig på såna människor!men vi åkte till paulina å jag pratade med hon eftersom varken jag eller linda har en mobil längre.sen drog jag & linda till nynäsgård igen & drog till malmtorgen & pratade om allt jobbigt just nu.och även saker som är roliga.mer får ni inte veta, för nu ska jag sova.skriver imorgon, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0