blog king is back!

Yes! Det är sant. Jag är tillbaka igen. Jag är tillbaka efter min låånga & otroligt sköna semster i Hawaii, Thailand, Japan & USA. Var där med min underbara familj. Allså min mamma & min lillebror Charlie. Haha, tänk om det hade varit så bra. Nej men nu kör vi seriöst !

Jag är tillbaka nu föralltid får vi hoppas. Min blogg har ju varit cp.. Så varför blogga i en ful blogg?! Man mår bara dåligt. Men som ni ser så är den fixad. Som vanligt så är det Josefine som har fixat den. Ska fan anlita hon som min just my blogg designer. Jag ska betala henne sjukt bra. En köttbulle för varje gång hon hjälper mig. Jag tycker det låter sjukt bra. Eller vad tycker ni?

http://bbarajosefine.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0