bloggare

Det var någon random som smsade mig i morse och bad mig säga vilka bloggar jag läser och vad jag tycker om dom osv så varför inte? =D

1.gaybloggen.com
OMG! Jag älskar Amir och hans blogg. Finns seriöst ingen skönare snubbe i heeeela bloggvärlden än han. Visst hans blogg har blivit tråkigare sen han flyttade hemifrån, men jag är beroende av hans blogg iallafall. Btw, visste ni att jag ''drömmer'' om att få träffa han? ;)

2. Fokis.se
Söt tjej, tråkig blogg. Konstiga inlägg, Photoshopar sina bilder. Hm, tråkigt tråkigt tråkigt är allt som finns att säga..

3.Paow.se
Haha, har vetat vem hon är sen hennes fjortis tid. Ganska pinsam var hon. Men ja, jag diggar hon som satan! Hon är inte som alla andra fjortis bloggare och hon vågar verkligen stå för sig själv! Go Paow genom allt :)

4.Dessirenilsson.blogg.se
Jobbig fjortisbrud med åtta ögonfransar. Uppdraterar dåligt, helt oniterssant blogg och hon leker mycket. Tråkigt men sant. Bloggen handlar om hennes fylla typ. Visst är hon söt, men jag läser bara bloggen för att se när hon skämmer ut sig :D

5.Kissies.se
Herreminjesus! Silikon bröst, silikon läppar FEJK FEJK FEJK! Hela hon är äcklig och tråkig. Läser inte hennes blogg längre faktist. Helt jävla fejk så varför skulle jag läsa den? Ps missbrukare nummer 1!

6.Sarahtjulander.blogg.se
Också en blogg jag läser. Sjunger fint men lite falskt. Pipig röst som är lite irreterande men ja hon är söt.. Hon har tyvär också en ganska tråkig blogg.

7.Makeupbox.se
Sten cool brud! Hon har också precis som Paow, haft en fjortis period fast då gick hon i fyran?! Hon är lika gammal som mig och skit skön! Jätte gullig och ganska interssant blogg.

8.Josefinebroden.blogg.se
Hon är en gammal kompis till mig. Vi träffades typ en gång sen så påstog en massa saker så vi slutade prata. Iallafall, hennes blogg är också tråkig men jag läser den iallafall.

9.Pauliinaselcuk.blogg.se
Hm, Zeyneps blogg är... Tråkig. Han babblar på med så mycket så man knappt förstår vad hon skriver eller menar. Men om hon hade skrivit interssanta saker så hade hon kommit långt med bloggen.

10.Nmfreedom.blogg.se
Så jävla härliga brudar! Fast det är ju sant, ena är ju släkt med mig ;) Men, dom är så oseriösa så det inte är sant. Synd att folk tror att dom är seriösa hahahaah

11.Bbarajosefine.blogg.se
Dålig uppdratering men kul blogg. Ja, Josefine är ju söt så hon får extra poäng! :D

12.Youbetterwork.blogg.se
Kul Cheerleading blogg. Interssanta saker om Cheer. Om man ska läsa bloggen ska man nog vara intersserad av Cheerleading.

Detta är inte iordning så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

du glömde min blogg ;) haha (A)



den enda av de där jag faktiskt läser är gaybloggen (A).

foki tål jag verkligen inte..

2010-04-26 @ 12:05:45
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0