en korv med senap och majonäs tack!

Nej men godkväll.

Kom hem från träningen för typ en timme sen. Det var jävlit najsit. Enda sen jag kom hem har jag suttit i soffan och varit fet. Åt lite choklad också så nu har jag gått upp 3450 kilo igen. Lite synd sådär. Men snart ska jag duscha och sen sova så det blir NaJs. Har sovmorgon imorgon till 08.45 så det e också NaJs. Linda och Julia sover här imorgon eftersom det är valborg och vi kommer busa som tusan. Vi har två vodka, tjugo cider och 850 öl. SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄÄSSSST! Men nu ska jag stänga av datan och duscha. Vi hörs pussrumpor ;*


BuSiGa TjEjOrNa NuMmEr EtT!!!!!! :D :D :D


btw, det här var ett oseriöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0