matsalen

Godkvällen!

Är sjukt trött, men jag orkar verkligen inte sova. Idag så var jag i skolan. Har faktist inte varit där på en vecka eftersom jag har varit grymt förkyld. Har inte kunnat träna heller. Men nu är jag någolunda frisk så nu kan jag åka till träningen imorgon. Najs asså eller hur? Imorgon ska jag ta spruta också. Jag hatare! Har sån jävla sprutfobi så jag vet inte vad. Juste idag i matsalen var det en jävla rödhåriug brud som gick fram till Julia och hällde mjölk på hela hennes skinjacka så Linda frågar hon var fan hon hållde på med då fick hon
''oj förlåt'' till svar. Sen tog Julia en bit papper och bad mig torka hennes jacka, men smart som jag är så gick jag fram till den där bruden och skulle säga att hon skulle torka bort mjölken men hann bara till ''du ska tork'' sen kastade Julia hur lite vatten som helst på henne sen helt plötsligt kastar hon ett helt jävla glas med vatten på MIG! Så jag står där skit chockad och kollar runt om kring mig. Sen helt plötligt känner jag hur blöt jag är. Så några lärare gick fram till hon och frågade vad hon gjorde och jag gick där ifrån. Helt omedvetet säger jag ''fyfan asså'' när jag går förbi några sjuor eller åttor, kommer inte ihåg vad det var för några människor. Så ja, imorgon asså.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0