Rubrik saknas

Hoppas att ni fattar att det där med att Josefine skulle få en köttbulle varje gång hon hjälpte mig var ett skämt. Varför skulle hon få EN köttbulle? Anyway, det jag skulle komma fram till är att nu har jag fixat lösen & användarnamn pga att jag inte vill att min mamma eller någon annan vuxen ska läsa bloggen. Jag vill kunna länka min egna blogg på tex facebook utan att min mamma ska kolla i den. Så nu får ni fan komma ihåg användarnamnet & lösenordet annars får ni fråga på facebook. Fan vad jag snackar om en massa onödigt. Börjar falla in i dom gamla spåren - bloggar som om jag var likadan som den där fjortisen. Shit vad pinsamt.


Hot or not? Jag som fjortis? Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0