vi kör en sån här



Johanna
hejsan!
jag måste bara fråga.hur är det mellan dej och paulina?du har inte skrivit om henne på jätte länge.om ni är osams, vad är ni osamas om?lite synd isåfall för ni var grymt balla ihop.har sett & träffat er flera gånger & varje gång var ni lika galna!!hahaha puss :)

Svar:
Hej Johanna!
Ja, jag har inte skrivit om 'Paulina' på länge för att jag inte har något att skriva om när det gäller hon. Vi umgås inte, vi pratar knappt med varandra heller för den delen. Eller jo.. Vi kan smsa en snabbis ibland & om vi ser varandra så hälsar vi. Inte mer än så. Och nej, vi är inte osams. Haha, tack så mycket! Eller kan man säga tack för den meningen? Iallafall, jag tycker också att vi var sjukt galna ihop! Vi gjorde så mycket sjuka saker så man inte kan beskriva dom. Jag menar, hur normalt är det att ha hur hög musik som helst med balkong dörren öppen & vi står där ute & dansar galet? Hm, inte så normalt eller? Självklart har vi gjort andra galna saker ihop. Både saker man får göra & inte ;) Haha, pussar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0