vi kör snabbt

Godmorgon!

Uppdraterade inget igår så jag skriver kort om dagen. Jag & Hawzhin tänkte åka in till söder igår. Vet inte vad vi tänkte göra men något tänkte vi göra. När vi kom in efter en timmes jävla resa med pendeltåg så hann vi vara där i max 5 minuter sen fick Haw ett samtal från Jennifer. Vi hann bara gå till donken vid slussen där jag köpte en hamburgare för jag var sjuuukt hungrig. När jag kom hem så träffade jag Linda & Julia. Hängde med dom ett tag till 18.30 sen drog jag hem.

Anyway, idag ska jag & Haw in till stan igen. Eller ja, tekniska. Hon ville till söder senare men det kommer typ börja regna så jag tvivlar på det. Men vem vet det kanske är fint väder där inne. Bor ju en bra bit där ifrån. Nä, nu ska jag äta frulle & börja fixa mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0