hej där

Är på äckligt humör. Är äckligt förbannad på en snubbe som är 17 men är lika mogen som en 12årig grabb. Han tror att han kan vara hur han vill för att hans brud är 4 år yngre än han. Jag blir galen på sånt där. Det värsta är att hans brud är Julia. Och frågan är vem fan han tror att han är. Tro att han kan såra min bästavän gratis? Nej. Klart att jag lägger mig i. Åh är så jävla förbannad. Har varit det i två dyng. Har varit skit sur på allt & alla förutom Fredrik & Julia. Men ja... Orkar inte. Nu ska jag dunka musik, är ensam hos mormor. Sitter & dunkar Byz - Hej där. Försöker hitta en remix men hittar den fan inte. Tusan! JAG HITTADE DEN! :D


Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: Men jag vill inte börja bland dom bästa :/

2010-08-06 @ 16:06:01
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: men det står att man måste ha förkunskaper i dans, gymnastik eller cheerleading ;O

2010-08-06 @ 16:44:23
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0