Lever i minnesbilder

Jag har börjat tappa er mer och mindre. Mina bästavänner börjar försvinna ifrån mig. Dom glider ur mina händer mer och mer för varje dag. Jag känner inte mina närmsta längre. Mina närmsta har förändras så mycket så jag inte vet vart jag har dom längre. För några månader sen, inte alls många månader sen var jag helt säker på var jag hade dom. Men nu.. Jag vet inte. Det är helt sjukt hur mycket kan förändras på så kort tid. Det har alltid varit vi tre men nu känns det som att det är ni två. Jag hatar det här, för jag känner mig vilsen utan er. Jag är inte säker på att jag alltid har er vid min sida längre. Just nu lever jag i minnesbilder.

Jag har tappat bort mitt rätta jag någonstans på den långa vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0