felicia talar ut.

Visst om man är sur för att någon dissar än på ett hårt sett eller undviker än.Man har all rätt att bli ledsen & sur.Det finns ingen skriven lag där det står att det är förbjudet.Men att vara sur för att man sa ett halv år tidigare att man inte tycker om en på ett speciellt sett.Ni vet, typ är kär i än.Bara för det så behöver man inte kalla någon hora, fitta, kuk sugare, fuling osvosv.Det gör bara så att det blir svårare för den andra att tycka om än.


Jag skulle aldrig kunna kalla en kille som inte gillar mig bög, fittslickare & en massa såna där ord.Det är lågt & omoget.Och man mår inte bättre av att kalla någon såna ord.Om man gör det, så måste det vara något fel.Eller har jag helt fel nu?Är det okej att kalla någon såna ord?Är det skönt när man har tryckt ner någon?Somnar man lättare på natten?Mår man själv bättre?Jag tror inte det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0