seg lördag.

Hejsan.

Skrev inget igår när jag kom hem för jag orkade inte.Var i skolan igår & det blev bråk mellan två tjejer i pararell klassen.Dom började slåss & skit.Ganska synd att jag inte går i den klassen för annars hade jag slagit till den tjejen som började slåss.Har velat det länge men kan inte gå fram till hon & slå hon utan anledning + så ska jag vara snäll när det gäller skolan.Rektorn & kuratorn känner mig ganska bra så det skulle bli tråkigt om jag kom dit för att jag hade slagit någon.Så det var ändå ganska tur.

Iallafall, igår så var jag som sagt & sen så gick jag hem & väntade på att min kontaktperson skulle ringa mig.Hon ringde & vi drog till lövet för att prata.Vi hade med oss två hundar också.Sjukt söta!Vill verkligen ha hund, men mamma tycker att det räcker med katt.Idag är det iallafall en sjukt seg lördag.Har inte orkat göra något förutom att sitta vid datan.Vill göra så mycket men har inte tid.Ska äta om två timmar med mamma, pappa & Charlie.Jag vill inte äta med pappa.Orkar inte skriva, ska duscha.

LYCKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0