vila i frid

Kollade nyss in på youtube, där det var ''reklam'' om en video för Malin Karlsson.När jag hade tittat på några videos så kom jag in på någon som hette ungefär ''R.I.P Lisa ...?'' kommer inte ihåg efternamnet.Men iallafall, någon hade gjort en låt om hon precis som för Malin Karlsson.Sen såg jag att några hade gjort en bilddagbok om hon.Där fick man också läsa om hur hon dog.Och när jag läste det så började tårana rinna.Lisa dog på tågspåret, inte alls med mening.Och det fick mig att tänka på att jag har vänner som ofta är vid en tåg station och kan hoppa ner på tågspåret ibland.Sånt har jag också hållt på med, men nu så har det blivit en massa knas så jag är inte med dom längre.Jag tänker på hur stor chans det är att jag förlorar någon av dom föralltid.Jag skulle verkligen gå in i en lång deprition.Dock så plingar det alltid & så där när tåget kommer, men man vet ju aldrig.Så ni som läser min blogg, som jag var med mycket förut (ni vet vilka ni är) ni ska veta att jag älskar er, oavsett vad.Så nu ska jag gråta klart & lyssna klart på sofijah.Skriver på fredag morgon då jag kommer hem.Pussar.


jag älskar dig oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0