den där jävla känslan

Jag mår illa, skakar & är tårögd. Allt på grund av allt jävla skit. Jag vill skriva så jävla mycket. Har varenda ord i huvudet, men när det är dags att skriva ner skiten försvinner alltihopa. Och inget blir ju bättre av att jag tänker på dig hela tiden. Jag hatar verkligen det här. Jag behöver verkligen mina bästavänner just nu. Så jävla jobbigt att ingen av dom är vaken, och jag vill verkligen inte väcka dom. Jag älskar er tjejer. Tack för att ni finns. Jag vet att ni har sagt att jag kan höra av mig närsomhelst, men just nu vill jag inte väcka er. Orkante med det här. Beslutångest på topp. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till.

Skit samma, ska försöka få Mimmi att svara på bilddagboken.

Peace out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0