du var svaret på allt

Allt har hänt på samma gång. Allt det här som har hänt på så kort tid är så jävla sjukt. Jag hänger inte med i svängarna. Det är så mycket på en & samma gång. När ett problem har börjat lugna ner sig så kommer nästa problem. Allt det här sliter så jävla mycket på mina krafter. Allt med mamma i somras som bara fortsätter är så jävla förvirrande. Och sen allt det här som har hänt den senaste veckan knäcker mig totalt. Den här känslan dödar mig verkligen. Den finns här när jag somnar & är kvar när jag vaknar. Den får mig att skaka & att börja gråta. Allt det här för något löjligt.

Den här känslan har jag känt förut. Men aldrig så här stark. Den har aldrig fått mig så här känslig. Aldrig någonsin. Det här är verkligen helt jävla galet. Allt har blivit skit tack vare den här jävla känslan. Och just nu hatar jag den mest utav allt. Men jag får skylla mig själv. Jag kunde ha lyssnat på dom som varnade mig. Linda, är bara en av dom. Förlåt hjärtat för att jag inte lyssnade på dig. Förlåt för att jag trodde att jag hade rätt & du bara trodde på det du har sett. Jag måste lära mig att lyssna annars kommer jag aldrig lära mig av mina misstag. Lär jag mig inte av mina misstag går jag under. För det jag känner nu tänker jag aldrig känna igen. Jag kommer aldrig tillåta att den här känslan ska komma så snabbt igen.

Nu ska jag lyssna på depp musik, kolla face, messa en massa människor & må allmänt dåligt. Senare ska jag fälla en & en annan tår. Ta hand om varandra! Dina vänner & din kärlek kan försvinna en dag. Var glad för alla fina stunder du får. Vänner framför kärlek, all the time.
Peace & love! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0