..

Nu gör jag som du vill. Jag ska skriva om dig. Bara om dig & inte om någon annan. Bara för dig. Så du får fan ta & läsa hela skiten.

Jag vet seriöst inte vart jag ska börja, men jag ska försöka få det bra.
Det jag känner för dig har jag aldrig känt förut. Det har jag redan sagt. Jag har aldrig varit så fast vid någon som jag är vid dig. Du är i mina tankar hela tiden. Då menar jag verkligen hela tiden. Du är där när jag somnar, när jag sover & när jag vaknar. Jag är inte fri ifrån dig en enda sekund. Det gör mig galen. Det får mig att börja tveka på allt. Bara för jag vet vad du vill & inte vill. Och bara för att jag vet att det kommer vara så här, tills känslan går över. Vilket är ganska logiskt.. Men att veta att du inte tror på det där gör så att jag får svårt att andas. Jag vet att det låter helt jävla sjukt. Men jag är sjuk. Det har jag iallafall blivit under den senaste veckan.

Enda sen den första gången vi träffades har jag vetat att det är något speciellt med dig. Jag har aldrig förstått vad. Först vi verkligen lärde känna varandra. Det var då jag fick dom här jävla känslorna också. Allt kom när vi satt utanför Linda, bara du & jag. När vi låg i din säng & kollade på film efter film. När du hållde om mig när vi skulle sova. Alla stunder du bara var i närheten av mig så har jag mått bra. Alla problem försvinner när jag är i din närhet. Jag vet inte hur det går till men det är så. Jag älskar verkligen det. Jag älskar att inte behöva tänka när jag är med dig. Jag älskar att jag kan må bra med dig. Det är något jag inte kan göra med många. Helt ärligt, så kan jag inte göra det med någon annan. Och om jag ska vara ärlig igen, så vet jag inte ens varför jag ska sitta & försklara hur jag känner när ord inte kan beskriva det. Jag kan knappt förstå själv hur jävla mycket du betyder för mig. Det hatar jag verkligen. För om jag bara hade förstått det så allt blivit så mycket enklare.. Men nu är det som det är & jag kan inte göra något åt saken. Allt jag kan göra är att fortsätta kämpa vidare.

Du vet redan att jag alltid kommer finnas här för dig. Men jag skriver ner det iallafall. Jag finns för dig. Jämt. Det har du mitt ord på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0