mamma

jag älskar dig mamma, asså verkligen. utan dig hade jag inte stått här idag, och det är så jävla sant. jag gråter hela tiden, orkar snart inte mer. jag vill bara hem, och få vara där. jag vill ha min egna säng, jag vill ha allt som vanligt. jag vill ha dig. vi träffades för tre timmar sen, men det känns som en vecka. hur i helvete ska jag stå ut i en månad?! jag kommer aldrig orka. jag kommer ge upp. jag behöver dig verkligen. jag behöver dig för att orka, jag behöver dig för att kunna få leva mitt liv. mamma, du är en sann krigare. den starkaste jag vet. du är min förebild, jag lovar på allt. så snälla, förstå. jag behöver dig, hela tiden. förlåt för allt. jag vet att jag kan gå över gränsen, bli sur för minsta lilla. men jag vet ju hur fan det skulle bli. jag har varit rädd sen första gången vi var på möte om de här. jag vill inte förlora dig, aldrig någonsin. du är det finaste jag har. snälla ta mig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0