stark på utsidan men svag insidan

Jag är fortfarande chockad. Det var över en vecka sen det hände, och idag var det första gången jag fick berätta vad som hände den där onsdagen för någon som inte tillhörde min kompiskrets och imorgon ska jag behöva göra det igen fast då måste jag berätta varenda liten detalj. Jag har så glömt så mycket små saker som mina vittnen kommer berätta och då kommer polisen tro att någon av oss ljuger. Allt gick så snabbt och man blev så jävla chockad hur i helvete ska man kunna komma ihåg allt då?! Hur ska jag kunna komma ihåg alla ord som blev sagda? Hur ska jag komma ihåg vad jag gjorde? Jag kommer ihåg min blackout, jag kommer ihåg min panik, jag kommer ihåg min chock, jag kommer ihåg när jag ägde ut henne, jag kommer ihåg hennes slag, jag kommer ihåg att jag började gråta. Så mycket mer än så kommer jag fan inte ihåg. Jag är så jävla rädd varje gång jag går ensam, hur normalt är det?!

Förtjänade jag allt det där? Förtjänade jag att mina vänner skulle stå och titta på medans allt hände? ÄR JAG VÄRD ALL DET HÄR? Är det rätt åt mig? Vad har jag i såfall gjort för fel?

Jag har bara stöttat & försvarat mina närmsta vänner, varför ska hon göra såhär då? Ingen av oss har bett om det här, iallafall inte jag så varför går hon på mig? Visst fan var jag uppkäftig, men inte ens i längder med henne. Jag erkänner, jag har krängt henne men aldrig ansikte mot ansikte just bara för att jag inte har velat ha fått stryck. Jag har aldrig någonsin bett om att få stryck. Men just den där dagen, fick jag det. Visst var det inte så farligt men jag mår så jävla dåligt över det. Dels för att mina vänner bara stod och såg på och sen för att hon verkligen gick på mig. Den enda som verkligen gjorde något var Pontus, och utan honom vet jag verkligen inte vad som hade hänt.. Jag är tacksom fan för att han fanns där just då. Vad hade jag gjort utan honom? Vad hade jag gjort om jag var helt ensam? Vad hade hänt om jag lät henne ta ner mig på marken och bara slå på? Hade jag blivit grovtmisshandlad då? Hade jag blivit sönderslagen och inte kunnat tävla om 24 dagar? Vad i helvete hade hänt utan Pontus? Jag vet varken ut eller in just nu. Men tack alla som finns vid min sida och stöttar mig. Tack alla som är beredda på att söka upp henne.
Jag älskar mina närmsta vänner, men några av dom sårade mig som fan förra veckan.



 


Kommentarer
Postat av: pontus :)

<3

2011-01-13 @ 02:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0